søndag 14. februar 2010

Fastelaven, morsdag og alle hjerters dag!!


Kjekt at alt er samlet på en og samme dag- hvertfall i følge min kjære samboer!
Har i dag baket deilige fastelavensboller og kosa meg hjemme. I og med at min kjære sitter på skolen med skolearbeid opp til ørene, syntes jeg litt synd på han og følte for å være flink kone og kjørte likeså godt bort med noen boller til han og gutta også. Ellers har jeg og Tara lille gått en lang og deilig søndagstur. Fine roser fra min kjære <3

2 kommentarer:

  1. Hei Caroline :)

    Så utrolig fin blogg du har :) Fikk nettopp se at du hadde lagt deg til som følger på min jeg jo.. typisk meg.. ikke så ille god til denne bloggingen, men går bedre å bedre føler jeg :) Oppdager stadig nye ting :) Hvordan får du så fin signatur egentlig?? hihi...

    Gud de fastelavens bollene så UTROLIG gode ut :) Min kjære lå med skikkelig omgangsyken den helgen, så vi tenkte å spare bolle bakingen til en annen dag da det kunne nytes bedre :) Så jeg gleeeder meg :)

    Gleder meg til å følge med på bloggen din mer :) Dere bor på et nyyydelig sted.. er så idylisk syns jeg..

    Ha en fin søndag å kos deg med lille nydlige Tara :)

    klem klem :)

    SvarSlett
  2. Søte hunden ... ♥

    Spisestuestolene våre er fra
    IKEA,løse vaskbare trekk kan kjøpes
    der for en rimelig penge ...! Veldig
    praktisk ...!

    Ha fortsatt en fin vinteruke ...!

    klem
    ann-christin

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails